🟡 Контакт-центр для клієнтів:
🔹 066-300-2-888 (Vodafone);
🔹 098-300-2-888 (Kyivstar);
🔹 093-300-2-888 (Lifecell).
🟡 Електронна пошта для звернення клієнтів:
📧 [email protected]
🟡 Центри обслуговування клієнтів:
Графік прийому Центрів обслуговування клієнтів:
пн-чт з 9:00 до 16:45,
пт з 9:00 до 16:00,
сб-нд – вихідні
🟡 Аварійно-диспетчерська служба:
🔹тел. 104 (цілодобово, без вихідних)
🟡 Офіційні соціальні мережі Харківської міської філії “Газмережі”:
Сторінка у Facebook
Сторінка у Telegram
Харківська міська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
тел. (057) 763-07-10
[email protected]
Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:30-17:15 (понеділок-четвер), 08:30-16:15 (п’ятниця).
Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.
Режим роботи:
🔹Пн-Чт 08:30-17:15
🔹Пт 08:30-16:15
Обідня перерва: 12:30-13:00
Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.