КОНТАКТИ

місто Харків

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Повна офіційна назва: Харківська міська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

Скорочене офіційне найменування: Харківська міська філія “Газмережі”

 

   АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)

   КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛 Графік роботи кол-центру:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 8:00  до 17:00

☑️ субота – неділя: з 9:00  до 18:00

 

🕛 Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:

☑️ понеділок – четвер з 9:00 до 16:45,
п’ятниця з 9:00 до 16:00,

☑️субота-неділя: вихідні.

 

🔄 TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot 

 

ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ: [email protected]

 

 ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ: (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити тощо)

  [email protected]

Особливості реєстрації та опрацювання звернень, що надходять до Оператора- ГРМ – Харківської міської філії “Газмережі”

 

  ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ:

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛 Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця з 9:00 до 18:00

☑️ Портал для створення звернень

🔴 Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.